Praktisk information til udstillere

REGLER OG PRAKTISKE RÅD

TILMELDING: Man betaler et tilmeldingsgebyr på kr. 600,- når man tilmelder sig og så betaler man kr. 300,- pr. bord man ønsker. Det betyder, at 1 bord koster kr. 900,- alt i alt – 2 bord koster kr. 1.200,- alt i alt osv. Man kan også bestille ekstra plads ved siden af sin stand til f.eks. en rondel. Det koster kr. 100,- pr. m. Man kan tilmelde sig her på hjemmesiden. Tilmeldingsgebyret for deltagelsen på kr. 600,- bedes venligst indbetalt til Danske Bank: reg. 4490 – konto 4737218252 eller sendes pr. check. (Iban nr. DK3430004737218252. Swift code DABADKKK – for de svenske udstillere). Efter den 31. januar 2017 er tilmeldingsgebyret kr. 700,-. Først når aftalen og indtegningsgebyret er modtaget er du sikker på en stand på udstillingen. Man vil modtage en kvittering pr. mail når man har tilmeldt sig og betalt tilmeldingsgebyr. Betaling for de aftalte borde og evt rondel/ekstra plads betales på udstillingen.

AFBESTILLING: Indtil 1.marts kan der afmeldes og indbetalt tilmeldingsgebyr tilbagebetales, dog beholdes et administrationsgebyr på 100,-kr.

FORSIKRING: De udstillede genstande må dækkes af egen forsikring.

STANDENE: Bordene måler 70×150, og der kan leveres 2 stole pr. stand. Duge kan leveres i begrænset omfang i grå, grøn eller sort – eller medbring selv duge. Der må ikke flyttes om på bordopstillingen. Hvert bord koster kr. 300,00 som vil blive opkrævet på udstillingen. En stand kan max. bestå af 4 borde. (Nuværende udstillere, der har 5 borde på deres stand, kan dog fortsat beholde antallet)

HJÆLPERE: Til hver stand udleveres 1 hjælperskilt ved en stand på 1-3 borde, ved 4-5 borde udleveres 2 hjælperskilte. Hvis der er behov for flere hjælperskilte, er prisen kr. 40 pr dag eller kr. 75 for hele weekenden.

BELIGGENHED: Kulturhuset er beliggende på Stavnsholtvej 3 i Farum (Furesø kommune), 300m. fra Farum S. Station. Der er gode parkeringsforhold til aflæsning af varer og der forefindes i begrænset omfang små trækvogne til at køre varerne ind på.

FORTÆRING: Der serveres gratis kaffe og te formiddag og eftermiddag. Mad kan købes i cafeen i Kulturhuset, der har åbent begge dage.

ÅBNINGSTIDER: Lørdag fra kl. 11.00 til kl. 17.00 og Søndag fra kl. 10.00 til kl. 16.00.

ENTREBILLETTER: Voksne 60,- kr. / børn 30,-kr. Weekendbillet voksne kr. 100,-/ børn kr. 50,-. Der trækkes lod begge dage på billetten – der kan vindes fine Miniatureting skænket af udstillerne.

OPSTILLING: Der kan opstilles fra FREDAG kl. 12.00 til kl. 20.00 samt LØRDAG fra kl. 08.00. Alle standene skal være færdigopstillet til kl. 10.30 om lørdagen.

NEDTAGNING: Alt skal være fjernet SØNDAG kl.18.00. Hvis man ikke er færdig kl. 18 koster det kr. 200,- pr. påbegyndt time.

CAFÉ: Der er åbent i cafeen begge dage, hvor der kan købes Te/kaffe, øl, vand, sandwich og kager m.m. Der er mulighed for at købe mad i det tilstødende indkøbscenter.

KONKURRENCE: I lighed med sidste år vil der være en konkurrence for udstillerne om hvem der har den flotteste stand. Præmien vil være, at det betalte indskrivningsgebyr bliver refunderet. Bedømmelsen vil foregå umiddelbart før åbningen lørdag.

DER MÅ KUN UDSTILLES OG SÆLGES TING I MINIATURESTØRRELSE – ALT ANDET VIL BLIVE AFVIST.

Vi håber, at du efter at have læst ovennævnte fortsat har lyst til at være med, og vi glæder os til at modtage din tilmelding. Men skynd dig, der er rift om pladserne.